Vzpomínka z Ráje

 Dny se začínají zkracovat, večery jsou chladné a vzduch už voní jinak. Podzim se mi dostal do podvědomí a já v duchu začala přemýšlet nad návratem do školy. Spolu s přicházejícím začátkem akademického roku trávím většinu svého času hledáním bydlení. A mám pocit, že mi z toho každou chvíli exploduje hlava.

Naštěstí se ale včera ještě na malou chvíli vrátilo léto, a proto jsem se rozhodla věnovat dnešní článek naší letošní dovolené v Českém ráji. Kdo mě zná, ví, že fotografování krajiny není mým koníčkem, proto jsem vybrala jen hrstku (pro mě) uspokojivých fotek.

Musím říct, že mě uchvátila nejen krajina Ráje, ale i lidé v ní. Možná jsem měla jen štěstí, ale za celou dobu jsem nepotkala, protivného člověka, a to je až podezřelé😄.

Dovolenou jsme strávili v jednom moc milém penzionu v Hrubé Skále a za těch šest dní našeho pobytu jsme stihli všechno i něco navíc, co jsme si s T. naplánovali. I když je pravda, že výlety přicházely tak nějak samovolně. A tak to mám nejradši!

Český ráj

TIPY 🖉

Pokud někdy navštívíte Český ráj s oprávněným přívlastkem Klenot naší vlasti, rozhodně navštivte Hrubou Skálu, zříceninu hradu Valdštejn, Malou skálu, odkud se dostanete na Pantheon a dále na zříceninu hradu Frýdštejn (točila se zde pohádka O princezně Jasněnce a létajícím ševci). Za podívanou stojí také pohádkové město Jičín, kde můžete navštívit dětmi oblíbenou Rumcajsovu ševcovnu nebo Valdickou bránu, odkud budete mít výhled široko daleko (pokud teda zrovna neprší jako nám😄). Nesmím zapomenou ani na jedno z nejnavštěvovanějších míst → Trosky, které jsme s T. navštívili už v minulosti, proto jsme je letos vynechali. A samozřejmě Prachovské skály, kde si můžete projít Malý nebo Velký okruh. Byl to sice krásný výlet, ale přeplněný lidma tak, že jsme se na jednotlivých vyhlídkách mohli zdržet jen chviličku.

A co vy? Byli jste někdy v Českém ráji?

 
Český ráj - Hrubá skála, Trosky

 

12 komentářů

  1. Nikdy jsem tam nebyla, ale je to skvělý tip na příští léto :) Fotky jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou úplně dokonalé jako kdyby to byly pohlednice :) Já jsem v Českém ráji byla jako malá, takže si ho bohužel již nepamatuji.. Držím palce s hledáním bydlení! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Do Českého ráje se chystám ve čtvrtek, nemohu se dočkat :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Do Českého ráje bych se také ráda podívala. :-) Hrad Skálu a Frýdštejn bych moc ráda viděla! Tu pohádku mám strašně ráda už od malička! :-) V přírodě je prostě krásně a naše Česko je úchvatné. :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Český ráj je nádherný! Byla jsem s gymplem na Troskách, Zlaté stezce a okolí. Jednou se tam chci ještě vrátit, myslím, že okolí si to zaslouží a má co nabídnout.

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera. Hneď by som tam šla aj keď by som asi najprv odpadla od strachu z tej výšky :D

    LEOPARD SWEATER IN AUTUMN

    OdpovědětVymazat
  7. Český Ráj je jedna z destinací, kde jsem v Česku nebyla a po které už léta toužím, moc se mi líbí článek a fotky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky a pěkný tip na výlet ♥ ráda bych se do Ráje někdy podívala :)

    https://melissahartford.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za tip na výlet, zrovna nedávno jsem nad Českým rájem dost přemýšlela, že by stálo za to ho konečně navštívit :)

    www.nattalk.cz

    OdpovědětVymazat
  10. V Českém ráji jsem nikdy nebyla a je to fajn tip na dovolenou :) A hezké fotky :) My jsme letos byli v Plzni. Normálně jezdíme někam na hory, ale i Plzeň byla hezká.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak známé místo a zrovna tam jsem nikdy nebyla! Snad se někdy poštěstí, vypadá to tam opravdu krásně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Český ráj je nádherné místo, které si ve vzpomínkách uchovatel na vždy. Ráda tam jezdím

    OdpovědětVymazat

RUBRIKY

© Myšlenková realita
Maira Gall